Alla inlägg den 31 mars 2016

Av Hanna Boman - 31 mars 2016 22:08

Ja, efter allt kalasande var klart i kyrkan...så bar det sedan av in till stan och hem till Pappa & Charlotte, för att avnjuta en riktigt god födelsedagsmiddag.
Fläskfilé & pressad potatis & sås & sallad.
Sedan dagen till ära, så drack jag ett glas rödvin till maten...för att det var ju min "stora" födelsedag (jag brukar dricka vin ibland annars också).

En fantastisk 40-årsdag hade jag från början till slut, ett fint & roligt minne att bära med sig helt klart! :)

TACK alla Ni som hjälpte till att göra den SÅ bra på alla vis! :)






 





Av Hanna Boman - 31 mars 2016 19:28

Oja, det var ju nu ett BRA tag sedan som jag fyllde mina 40 år och firade dessutom.
Ja, jodå...jag brukar ju vara den som verkligen vill uppdatera om såna här saker, väldigt fort efteråt. Men verkligen inte den här gången tydligen.
Och nu ska det bli en uppdatering, äntligen! :)
Dagen firades med delar av släkten ute i kyrkan, precis som jag ville då förstås. :)
Och det blev ett sedvanligt kafferep med både bullar & kakor & tårtor.
Och det var väldigt roligt att alla både ville & kunde komma också.
Sammanlagt var vi allt som allt 21 stycken, i verkligen blandade åldrar.
Den yngsta var 5 år och äldsta 95, fantastiskt rolig och lyckad dag! :)






 








 





 




 






   













Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards