Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Hanna Boman - 11 mars 2016 22:52

Tjoho, jag har ju varit till Viktväktarna idag eftersom det är ju fredag!
Vad pratades det om idag?
Joo, det pratades om "Blicka tillbaka och NÅ MÅLET!
FRAM MED KAMERAN!
Och med det menar man att innan man startar sin viktresa, så ska man ta en bild på sig själv!
Sen med tidens gång, så ser man skillnaden (detta gjorde inte jag).
Men kollar man nu på gamla bilder, så nog ser man skillnaden alltid.
För att inte tala om mitt ID-kort, från förr & NU.
Vilken skillnad alltså!
Jag fick förnya mitt ID-kort samma år som jag blev GULDMEDLEM och bägge de ID-korten ligger fortfarande i min plånbok! :)

Jaha, och vad visade vågen idag då...när jag ställde mig på den?
Njo, lite smått tjurig blev jag nog allt...men ändå inte.
Ååååh, det blev ju ett plus nu igen...men var ju rätt acceptabelt ändå.
Idag visade den 61,9 kg och det resulterade i +0,2 kg.

Jag är nöjd att det inte blev ett större plus, för då skulle jag ju fått BETALA en veckoavgift till. 







 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards