Alla inlägg den 26 februari 2016

Av Hanna Boman - 26 februari 2016 20:02

Jodå, visst har jag varit till Viktväktarna idag.
#enheltvanligfredag
Nää, känns inte så väldigt motiverande idag att skriva detta inlägget...bara så ni vet! ;)
Och då handlar ju det om vad den där "usla" vågen visade, för idag var den usel...om nu inte jag har varit förstås.
Vad handlade mötet om den här veckan då?
Det handlade om "restaurangbesöket" och hur man planerar, om man planerar innan man ska gå ut!
Sen fick vi sätta oss i grupper och kolla på en meny, och då se vilken som var bäst viktväktarmässigt...eller SmartPoints-mässigt.
Inte alldeles lätt, men roligt var att diskutera över just denna veckomeny i alla fall.

Och nu så kommer vi till det här med veckans resultat på vågen.
Jaop, det var ju inte så jättebra precis...eftersom jag denna gången fick betala veckoavgiften på 130:-.
Vågen visade då idag 62,4 kg som då blev det ju +0,4 kg!

Ååh, attans med vad jag blev sur på mig själv...inte riktigt vad jag hade räknat med, eller?
Njaej, fast jag kände på mig att det skulle bli ett PLUS idag...och då fick jag ju till och med vara betade på att betala också.
Jaa, och detta var ju då femte gången som jag fick betala...sedan jag blev GULDMEDLEM för snart 3 år sedan.
Så till nästa vecka måste det bara vara MINUS igen!






 







 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards