Alla inlägg den 20 februari 2016

Av Hanna Boman - 20 februari 2016 22:15

Yes, även den här lördagskvällen så har det förstås blivit Melodifestivalen och Deltävling 3 som gick av stapeln.
Eftersom jag ännu inte har kommit hem till min bostad, så blev det Mellomys hemma hos Martina & Morten denna veckan också.
Startfältet var riktigt bra den här gången och rätt bidrag kom direkt till finalen & andra chansen.

Jag säger bara; Lisa Ajax, wow!
Hm, lite...fast bara lite halvbesviken blev jag att inte After Dark gick vidare.
I min tanke så bara skulle dem ha kommit till Andra chansen, för att de har varit med ett bra tag.

TACK för att jag fick komma in även denna kvällen, som faktiskt har blivit en heldag! :)









 



Av Hanna Boman - 20 februari 2016 15:28

Idag har det blivit liten lunch-fika på Café 2, en helt vanlig lördag...då jag är ledig.
Och det blev en trevlig & mysig stund ihop med Martina & Iris & Edin.
Jag valde ett gott fika, som var en Trekant & fralla & kanelbulle & kaffe med mjölk & Loka citron som även var billigt...kostade endast 48:-.

Jaa, och det kändes helt okej att vara där även på sin lediga lördag! :)







 









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards