Alla inlägg den 4 juni 2015

Av Hanna Boman - 4 juni 2015 22:40

Ikväll så har det varit Sommarfest i SecondHand för alla oss som jobbar där och jobbar i kyrkan också förstås!

Och för mig var ju detta min allra första Sommarfest där, eftersom jag började ju där nu i januari och är i Café 2...vilket jag tycker är riktigt roligt!😊


Kvällen började med att vi gick en TIPSPROMENAD, med en del lite kviviga frågor och även också såna som man kunde...en rolig TIPSPROMENAD helt klart!

Sen var det ju lite snacks & dryck i början innan vi blev serverad riktigt god mat.

Potatisgratäng & grillad kycklingfilé & fläskfilé & sallad och det var riktigt goooott!

Till efterrätt sen var det kaffe & rulltårtsbakelse, mumsfilibabba!😊😋


Jaop, som i tidigare inlägg så kommer det inte några bilder...förrän min dator är färdigservad!


TACK alla samtliga för en riktigt trevlig kväll, som jag sent kommer att glömma!😊







 



 










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards