Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Hanna Boman - 2 juni 2015 21:34

Ojdå, jag har redan varit till Viktväktarna idag och det är ju bara tisdag!

Men som tidigare, så tar ju jag mig dit lite vilken dag som helst (ja, av de dagarna som det är öppet då förstås).

Denna gången tog jag mig faktiskt till XL-klassen, även om nu inte jag passar in där och har väl aldrig gjort heller för den delen...så jag kände väl mig "lite liten" för att vara där, men jag är ju GULDMEDLEM...så så kan det vara lite kul att gå dit eller så!

Aja, jag vet inte hur jag ska förklara det riktigt! Men kände bara helt enkelt för att ta mig dit den tiden idag, för att jag inte kan varken på torsdag eller fredag.


Jaa, tänk att så enkelt kan det vara...haha! :)


Vad pratades det om idag annars då? Jopp, det pratades om; "Det är mycket nu!"

Och då handlade det bl a om: "Att man jobbar mycket och ska hinna med allt annat också, som sina vardagliga hemmasysslor och ännu mycket mer där till!"


Men vad visade vågen idag då jag ställde mig på den? Tja, den visade ju ett ynka litet plus i alla fall...men inte gör det mig något, eftersom jag ska ju ligga på mina 60 kg och ligger ju under dem med råge!

Med andra ord så visade den då 59,2 kg som resulterade i +0,5 kg!

Eftersom det bara har gått cirka fyra dygn sedan sist jag stod på vågen, så är ju jag nöjd och kände väl ingen stötte nervositet över detta innan jag ställde mig där. Hehe, jag var typ kolugn helt enkelt! :)





 





Av Hanna Boman - 2 juni 2015 11:50

Jodå, nu när maj månad är slut och den sista sammanställningen av ihopräkningen av antalet besökare...så måste jag ju nu verkligen tala om hur många besökare som varit inne och läst!

Jag kan inte mer än att bara säga wooow, det har ju varit hela 1458 stycken.

Fantastist är det! :)

Jag har nog inte nån gång trott att det skulle bli så pass många, men nu är ju detta verkligen ett jättestort rekord för mig på besökare.


Stort TACK för att just DU läser min blogg, det gör ju att jag bara vill fortsätta och blogga! :)



/Tjingeling

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards