Alla inlägg den 30 maj 2015

Av Hanna Boman - 30 maj 2015 21:20

Ikväll så hade vi våran årliga Vårkonsert där Second Voice förstås sjöng, sen var det två "Säsongskörer" också...de var med även i julas då vi hade Julkonserterna.

Sen var det "solistsångare" också som även sjöng en del sånger!

En helt fantastisk avslutning på en rolig termin. :)


Och tyvärr så kommer bilderna senare även här, eftersom min dator är inlämnad på service!

Då får det bli bloggning med antingen mobilen eller iPaden, och oftast blir det iPaden som även är nu då... :)





 

Madlene Lundström

 

 

  

Bea Dolk

 

 

En av "säsongskörerna"

 

 

Orkesterna ihop

med Christer Hultgren

Av Hanna Boman - 30 maj 2015 13:24

Jaa, nu är dagen kommen...då jag har varit GULDMEDLEM hos Viktväktarna i 2 år! :)
Min tredje stjärna fick jag ju igår, då jag var där på mötet och jag är #superstoltochnöjd
Men än fattar jag nog inte riktigt att det är sant, fast kommer nog fatta detta om ett tag...då jag får se stjärnan hänga på min NYCKELRING!
Hehe, bilden har jag just nu som låst skärm på mobilen! :)

/Tjoflöjt från stolta mig

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards