Alla inlägg den 15 april 2015

Av Hanna Boman - 15 april 2015 23:30

Jamen, idag så har jag haft en relativt stor shoppingdag på diverse grejer (har kommit in lite extra pengar på kontot nu). 

Det allra första jag köpte var ett par blåa stretchbyxor på Cubus och så hade de sedan 25%-kampanj på en del av ISADORAs grejer. Eh, jag brukar väl inte vara den som använder mig av så väldigt mycket Make-up...mer än mascara typ. Fast nu så blev det att jag köpte mig lite ögonskugga i alla fall, får väl se när jag kommer använda den. Känns lite som att jag nog skulle behöva köpa mig en "sminkbok" eller så för att kunna lära mig lite.

Sen så tog jag mig in på KICKS och köpte en flaska Torrschampoo. Jag har nog aldrig haft det innan, men ville testa. Får väl se om det är bra, spännande!


Senare sen på eftermiddagen efter att ha varit hemma en stund eller att par timmar, så tog jag mig ut på stan igen och då blev det raka vägen in på JC...#Hannasjeansaffär och då träffade jag på en jättetrevlig säljare, eller vad man nu säger. Jag fick i stort sätt hjälp med detsamma, hehe...det var bara jag som kund inne i affären då också.

Men då blev det att jag köpte mig ett par nya jeans av märket CROCKER förstås. De var riktigt mörkblå, nästan precis som jag ville ha och självklart så fick de ju läggas upp eftersom jag inte är så lång. Fast jag är ju ingen lite pygmé i alla fall, för då skulle jag inte ha varit längre än 155 cm och där under (google).



Javisstja, jag slank ju visst in en sväng på InterSport också för att köpa en vattenflaska (ville ha en ny färg).




 


 


 





 




 



 




 




 






 




    














Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards