Alla inlägg den 10 april 2015

Av Hanna Boman - 10 april 2015 15:50

Jahaja minsann, jag har ju varit till Viktväktarna idag också...för det är ju så att jag bara måste ta mig dit varje vecka som vanligt och då fick det bli idag!

Och idag gick vi igenom vad som finns i skafferiet & kylskåpet & frysen hemma hos oss. Ja, vi fick i alla fall säga vad som fanns hemma i våra gömmor...hehe!

Det finns ju en hel del, både bra och "dåliga" grejer...nu vet jag inte riktigt om man kan säga "dåliga" grejer, men en del saker som inte "bra-att-ha". Äsch, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det.

Men saker som glass & kakor & bullar & choklad & chips & godis. Det där kan ju bara vara något som inte är så bra, eller?

Neej, nu är det nog "färdig-skrivet/pratat" om detta tror jag allt!


Och nu tror jag väl minsann att ni vill veta vad vågen visade då jag ställde mig på den, eller hur? För precis vad jag sa eller skrev här förra veckan så var jag ju säker på att det skulle bli ett minus den här veckan.

Och visst hade jag väl rätt också, eftersom den denna veckan visade 58,5 kg som då resulterade i -1,5 kg.


Bra jobbat Hanna, men hur är det nu egentligen? Ska inte du hålla dig på din MÅLVIKT som då är 60 kg?

Stina sa faktiskt till mig idag, som hon väl egentligen har sagt tidigare också: "Du hoppar lite upp och ner."

Jag svarade eller kommenterade lite: "Jaa, jag gillar att hoppa..." (lite ironi, var det väl i det) 







 




Av Hanna Boman - 10 april 2015 14:20

Jamen visst, det blev ju träning idag i alla fall...för vad skrev jag här i bloggen i tisdags? Jopp, att jag skulle ju iväg och träna som i onsdags...men blev det något av det då? Nope, inte ett skvatt om jag ska vara ärlig...så "latmasken" var inte riktigt ur mig då som jag faktiskt trodde, men nu så har jag ju varit där och det gick väl lite sådär kan jag väl säga. 

Eller? Jodå, visst gick det väl bra...men en del maskiner var lite "halvjobbiga" och det brukar eller har de väl inte varit tidigare. Eh, fråga mig inte varför bara! Men det bara kändes väl så.

Om man ska nämna det här med hantlarna, så gick väl det som det gick (nästan som vanligt) kan man väl säga då...som det har varit den sista tiden. Idag så hörde jag ju till och med att det knakade lite i höger axel då kag lyfte armarna rakt ut till sidorna, men inte vid alla lyft och det gjorde apont precis som jag redan innan hade befarat. Grrr!

Annars så gick de andra maskinerna galant, eller det var ju en som inte gick som det brukar...men annars så gick det som på räls och kändes väl som om det gick fortare än vad jag hade räknat med också.






 









 

















Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards