Alla inlägg den 6 april 2015

Av Hanna Boman - 6 april 2015 17:39

Jaa, det kan man väl säga... "En dag på Hammarbygården"!

För vi (Mamma & Henrik & jag) har ju varit där i stort sätt hela dagen, vi tog bussen ut på förmiddagen och började med att äta lunch i Matsalen/Cafeterian.

Idag "serverade" dem Varmrökt lax & potatis & dillmajonäs & sallad.



   


Efter det så tog vi oss ner till "Brun avdelning" där Mormor bor, och hon blev så glad att vi kom. Mamma hade varit där en stund innan och lämnat lite fikabröd, så nog visste hon väl att vi var på g att komma efter att vi hade ätit.


Och när man kommer till Mormor så blir det ju alltid fika, nu så hade ju vi varit in till Jämjöhallen innan och köpt lite bullar...men hon hade en tårta i kylen hos sig som vi också mumsade i oss (fast inte hela).

Eeeh, eftersom det inte fanns någon mjölk...så struntade jag i kaffe idag och drack te istället, för huxflux så hade jag visst några tepåsar i min handväska...haha (alltid bra att ha)!






 



 


Helt enkelt en mysig dag hos lilla Mormor!  





 









Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards