Alla inlägg den 14 mars 2015

Av Hanna Boman - 14 mars 2015 23:15

Nu så har finalen i Melodifestivalen varit ikväll ifrån Friends Arena i Stockholm med Sanna Nielsen & Robin Paulsson som programledare förstås och för sista gången i år då (men hoppas på att de kommer tillbaka igen, för dessa två har varit de bästa någonsin).






    



Sen så har de ju haft sin "lilla" praktikant där också alla sex veckorna, och det är ju fantastiska Filippa Bark helt klart. Hon bara måste komma tillbaka också!



 




Startordningen för kvällens final:


Samir & Viktor - Groupie

JTR - Building It Up

Dinah Nah - Make Me (La La La)

Jon Henrik Fjällgren - Jag är fri

Jessica Andersson - Can't Hurt Me Now

Måns Zelmerlöw - Heroes

Linus Svenning - Forever Start Today

Isa - Don't stop

Magnus Carlsson - Möt mig i gamla stan

Eric Saade - Sting

Mariette - Don't Stop Believing

Hasse Andersson - Guld och gröna skogar





     


     


     


      


Yes, nu så kom alla artisterna med på bild som var med i kvällens final...det har väl aldrig hänt tidigare att jag gjort!


Vinnaren i finalen var ju ganska så förutsägbar, fast den lär ju komma långt i Eurovison sen i maj.

Måns Zelmerlöw.




 

GRATTIS Måns!







 







Av Hanna Boman - 14 mars 2015 22:55

Jadå, ikväll så har det varit Ledarfest i kyrkan för oss som är ledare då på ett eller annat sätt i MUs regi.

Nu när Söndagskul fortfarande ligger på is och jag inte heller är med på Fredax längre, då är man ju inte med i ledarstaben riktigt...men jag är ju ledamot i MUS och representant där för Söndagskul.

Men en väldigt trevlig Ledarfest med god mat & dryck & efterrätt.

När vi kom på plats till kyrkan så var det lite välkomstdrink och snacks. Sen var det då dax för middagsmaten, som bestod av en god köttgryta (vet dessvärre inget namn på den) med ugnsbakade rotfrukter & sallad.


Självklart så var det ju lite lekar också, eftersom barnfamiljer var ju med där (alltså ledare med sina familjer) då.




 



   


 


 

Jan sitter & pysslar sig en

presentpåse



TACK alla arrangörer för en fantastiskt bra & rolig ledarfest! 










 

 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards