Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Hanna Boman - 11 mars 2015 19:10

Idag så har jag ju varit riktigt duktig om jag får skryta lite då!

Jag var ju på ännu ett Stickcafé och stickade på min sjal, inga problem alls med att sticka. What? Vad har hänt? Jag trodde lite att jag skulle behöva få lite hjälp med att komma igång, men jag kom igång alldeles själv idag och vet ju inte hur många varv jag stickade (jag räknade inte dem, eller så tappade jag räkningen) Men det spelar ju inte så väldigt stor roll, eftersom det är ju samma stickning varv efter varv hela tiden.

Och den här gången gick det ju superbra som sagt, så jag blev ju riktigt nöjd.


~~Psst, jag har alltså inte stickat ett varv här hemma under dessa veckorna...som jag nog hade

tänkt, så därav anledningen till att jag är nöjd!~~





 






 









Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards