Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Hanna Boman - 18 februari 2015 21:48

Jomen visst har jag varit ute och "jobbat som fritidsfröken" även denna dagen, för så stod det på listan...att jag skulle vara där ute idag också.

Idag var det lite mer rullians på barn som var på plats. En del pysslade och gjorde armband/halsband, jag tror nog att det var några som även gjorde pärlplattor. Fast dock inte jag idag som jag i stort sätt trodde att jag skulle göra, men jag pysslade med annat istället.

Eeeh, jag vet inte vem det är som slagit något hårt i huvudet på mig!

Men det här med att pyssla har väl aldrig varit mig grej egentligen, fast gör men det tillsammans med andra...och bara för en kort stund eller så, då känns det helt okej kom jag på och pratade lite om idag. Hehe!

Så idag satte jag mig och gjorde tre stycken "presentpåsar" med decoupage & servetter. Det var Manuela som hade det med sig och efter en stund så testade jag att göra en påse, sen blev det två till...baraför att det var ju roligt!




 

Här är mina alster





   



   



Av Hanna Boman - 18 februari 2015 11:57

Oups, jag hann visst inte med att skriva något om Fritidsgården igårkväll och det var ju för att jag hade så himla mycket annat att skriva om då jag kom hem därifrån.

Men nu eftersom det är Sportlov hos oss denna veckan, så har vi sedan några år tillbaka (vet dock inte hur många år det är nu). Då har vi i alla fall Fritidsgård för alla skollediga barn & ungdomar.

En trevlig tillställning som man gärna tar sig ut på och igår var det min tur att vara en bland de vuxna till att hålla ställningarna.

Vad hände där när jag kom på plats? Hehe, jodå...jag började med att pärla en pärlplatta (precis som på förra årets Sportlov och då gjorde jag många, men igår blev det "bara" en)...fast skulle nog säkert kunna bli någon till idag, för jag ska ut även idag!




 

Såhär blev min Pärlplatta










Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards