Alla inlägg den 23 september 2014

Av Hanna Boman - 23 september 2014 21:48

Nähänä, tro inte att jag stannade hemma efter att jag varit på Friskis tidigare idag...även om jag kanske skulle tyckt att det hade varit skönt.

Nejdå, det blev en promenad ner till Second Voice också...vilket jag tycker är roligt, så varför missa det egentligen?

Vi övade en hel del sånger som alltid, och många av dem sitter ju nu efter att ha varit igång över ett år nu. Men självklart så sjunger vi ju nya sånger också, och just nu så sitter jag och nynnar på en av dem som vi sjöng idag.


Hur många vi var som övade ikväll, har jag aldrig någon aning om...eftersom det alltid är många i varje stämma, det är väl herrarna som är lite till fåtalet...men annars är vi ju jättemånga och det är ju det som gör det roligt att sjunga också.



 






      

Av Hanna Boman - 23 september 2014 21:12

Tjohoo, nu så ska ni minsann få höra...eller läsa då! Att idag har jag varit återigen på Fiskis & Svettis, och var då på gymmet och hade bokat tid med en instruktör den här gången.

Justja, jag kan ju tala om det också...att jag efter förra gången jag var där så ringde jag till min sjukgymnast på Habiliteringen och "chockade" väl henne litegrann, nejdå. Det gjorde jag inte, utan hon blev glad att jag äntligen hade tagit mig i kragen och testat på något sådant. För den gången som jag var där då var det ju Öppet Hus och då testade jag ju "bara" på Crosstrainer.

Så efter att vi hade pratat lite där då, så skickade hon ett FaR till mig...och för er som inte vet vad det är för något, så står det för Fysisk aktivitet på Recept

Men nu den här gången så var jag ju då ihop med en instruktör som hjälpte mig lite med diverse maskiner och lärde mig hur dem fungerade.

Kommer jag få någon träningsvärk imorgon då? Njaej, jag skulle ju bli väldigt förvånad om jag skulle få det. Eeeh, låter det lite kaxigt kanske? Jaa, det gör det kanske...men nu var det ju bara till att testa på maskinerna.

Så nästa gång kanske, när jag nu kommer ta mig dit...det lär ju tiden få utvisa.


Aja, ni lär väl få se det här i bloggen efter jag har varit där nästa gång...eller hur?






 







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards