Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Hanna Boman - 21 augusti 2014 23:20

Jaha, och så blev det ännu en torsdag och då är det ju som vanligt en runda ner till Viktväktarna för mig. Och hjälp vad mycket folk det var som var där idag eller ikväll.

Hehe, det var till och med så Stina sa: "Snart är det kanske dags för mig att byta lokal till em större..." Fast jag vet inte om det bara var att hon var lite ironisk. För nu vid den här tiden på året så är det mycket nytt folk som kommer efter sommaren. Så om några veckor så är det säkert lite magrare på den fronten.


Nähä, och vad pratades det om idag då...för att gå till det vanliga nu då?

Jomen, det handlade om "Enklare vardag med SMARTA RUTINER". Och då handlade det om t ex vad man har för rutiner vad det gäller måltider, som t ex frukost (att man alltid äter det var morgon) och frukt & grönt och "ha en stegräknare på dig hela dagen, varje dag" och "sov minst sju till åtta timmar varje natt" och "lägg ner besticken efter varje tugga eller drick lite". Jaa, och det var väl lite om vad man kan ha för rutiner.


Sen så kommer vi väl till detta om vad vågen talade om eller visade då jag ställde mig på den idag. För den säger ju inte så mycket precis, utan bara visar.

Och den var väl inte riktigt snäll idag, då den visade 61,8 kg som då resulterade i +1,3 kg. Fast och andra sidan så var det ju inte så jag behövde betala en medlemsavgift, men visst känns det lite surt ändå.


Hmm, liten skärpning nu då till nästa vecka Hanna! 







 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards