Alla inlägg den 12 augusti 2014

Av Hanna Boman - 12 augusti 2014 20:02

Som sagt idag fyller då Mormor 94 år och vi var en hel hop av folk som var där och grattade henne. När vi hade kommit tillbaka efter lunchen så var Eivor & Martin på hennes rum för att fixa fram lite födelsedagsfika.

Vi var väl tio stycken som var där då och grattade henne, men det hade varit många gratulanter under i stort sätt hela förmiddagen, för det var en hel hop med blommor som hon hade fått innan vi kom dit.




 

Mormor 94 år




 


 


   

Gofika hos Mormor

Av Hanna Boman - 12 augusti 2014 19:52

Hehe, javisst låter det väl lockande med lunch ute på Hammarbygården? Anledningen till att det blev lunchamat där ute idag är för att mormor fyller år idag och hon flyttade dit nu för en månad sedan lite drygt.

Så därav anledningen till att det blev lunch där idag.




 

Biff Stroganoff med ris & sallad

Av Hanna Boman - 12 augusti 2014 09:12

Jajo, det är ju sant att idag så fyller min blogg 4 år. Hjälp vad tiden går, men jag har haft denna bloggen igång så länge och har väl inte tänkt att sluta blogga heller.

Men att ha haft en och samma blogg i 4 år är känns kanske väldigt länge och jag tänker ju självklart fortsätta, så enkelt är det för jag tycker ju fortfarande att det är roligt att skriva.


TACK för att just DU läser min blogg!

 




    




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards