Alla inlägg den 26 juni 2014

Av Hanna Boman - 26 juni 2014 22:40

Ännu en vecka till där det blev en torsdag och då har ju jag varit till Viktväktarna. Men denna dagen då jag satt hemma och tittade ut genom fönstret så kände jag verkligen ingen lust till att ta mig ut och iväg, för det regnade något så kopiöst så man tyckte att det kunde sluta.

Jag fick dra på mig regnställ och hela kongkarången innan jag gick hemifrån, men visst slutade väl att regna efter att jag kommit halvvägs på min promenad.

(detta var bara en liten knäpp parantes)


Nähä, och nu till vad mötet handlade om denna dag. Jodå, det handlade om "bröd & mackor". Vad äter du för mackor och vad har du för pålägg på dem?

När äter du din macka?

förmiddagen & eftermiddagen & kvällen & nattamacka & picknick & stranden & soppa & kompletering & naturen & akutmacka

Sen togs det ju förstås upp vad som läggs på mackan också;

skinka & keso & ost & kalkon & marmelad & leverpastej & salami & prickig korv & kvarg & kyckling & lax & räkor & ägg & sen är det ju alla sortens grösaker


Eeeh, självklart så togs det ju upp en massa andra saker också...men jag har lite svårt att se vad Stina hade skrivit på blädderblocket, för jag plåtade efteråt med mobilen.


Och nu så är det dax att tala om vad vågen visade då jag ställde mig på den. Jodå, den var väl hyfsat snäll då...fast jag hade väl drömt om att den skulle ju stått på 60 kg (min MÅLVIKT), fast så var dock inte fallet...men den stannade ju i alla fall på 60,9 kg och det resulterade ju i +0,4 kg.


Med tanke på att det var Midsommar och så förra helgen, så är jag ju nöjd ändå. 






 








Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards