Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Hanna Boman - 22 juni 2014 15:59

Yes, när jag upptäckte att klockan visade strax före 13...kom ju jag på att "nu börjar ju Sommar med Sanna Nielsen".

Och jag lyssnade på hela programmet och tyckte det verkligen ett superprogram från börja till slut.

Alltså tänk vad denna människa har hunnit med mycket och "bara" är 29 år.

Hennes allra bästa artist som 6-åring var Lotta Engbergs och den allra bästa låten för henne var "Världens bästa servetris".

Jag sitter och lyssnar på programmet än en gång och tycker att hon har en fantastiskt bra och supermysig radioröst.


Hon var ofta som barn med sina föräldrar på danskvällar och då var det mestadels Lotta & Anders Engbergs som dem åkte och lyssnade till.


TACK Sanna för ett fantastiskt bra Sommar-program!






  

Sanna Nielsen


Av Hanna Boman - 22 juni 2014 14:12

~~Denna söndagen tog jag mig promenerandes ner till Pingstkyrkan och jag kan väl säga som så att jag var lite stressad, för kom inte hemifrån riktigt i tid.

Men kommer ner "nästan" i tid, eller inte riktigt...för gudstjänsten hade ju redan börjat. Pjuuu! Hehe, fast en annan sak var ju att när vi (Karin & jag) hade satt oss ner...tog jag upp min mobil för att sätta den på ljudlös.

Då visade jag Karin och sa att "hon är ju bara 9:59".~~

(bara en liten parantes i det hela)


Så nu då från det ena till det andra, så var det en fantastiskt fin och bra gudstjänst, med en riktigt bra predikan av både

Göran Olsson  & Pernilla Bergström...vad duktiga ni är.


Sång & musik av Ann & Calle Malmstedt som ledde oss i lovsång och man blir så glad! :)



 

Ann & Calle

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards