Alla inlägg den 10 juni 2014

Av Hanna Boman - 10 juni 2014 16:30

Men hallå! Det är väl inte torsdag idag heller? För det är ju då som jag brukar ta mig till Viktväktarna ju. Javisst är det ju så, men jag kan in

te på torsdag och då blev det ju idag och lunchklassen idag då.

Jaha, och vad handlade dagens möte om idag då?

Inget är omöjligt!

Vad är det folk kan säga är omöjligt att gå ner i vikt?


  • Åldern
  • Barn
  • Älskar mat
  • Behöver inte gå ner i vikt
  • Ska du inte ha mer mat?


Jamen, det finns ju en hel del annat också som man kan få höra av folk ibland. Ibland kan man bara bli lite lagom irriterad och andra gånger så slår man bara dövörat till om det funkar...och det är inte så lätt för mig alla gånger, hehe!


Jahaja, och vad talade vågen om idag då när jag ställde mig på den idag? Mmm, men den var ju ganska snäll trots allt!

Nu vet ju inte jag om jag hade funderat så värst mycket på vad den skulle kunna visa, men den var ju snäll då den stannade på 60,9 kg och det resulterarde ju i att det blev +/- 0 kg.


Jag är nöjd, men jag hade nog velat att det var ett litet minus i alla fall. Men med tanke på vad jag har ätit i helgen och så, så måste jag ju få vara nöjd helt klart, eftersom det nu då inte var en hel vecka mellan vägningarna heller. 


Bra jobbat då Hanna denna lite "halva" veckan! 





 






Av Hanna Boman - 10 juni 2014 16:06

Jaa, nu tror ni väl säkert att jag är knäpp eller nåt...eftersom jag "kommer ihåg" vilket datum som jag verkligen tog STUDENTEN !

Men jag kan ju inte hjälpa det för jag är ju verkligen den största "datumnörden" som finns tror jag. 


Så därför så satt jag igårkväll och kollade på en massa "pappersbilder" från evigheter sedan!

Självklart så hittade jag ju i alla fall några bider från min student. Och jag tog fram min mobil för att fota dessa bilder, så de kommer in här också.



 



 


 




    

  



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards