Alla inlägg den 22 maj 2014

Av Hanna Boman - 22 maj 2014 22:37

Jahaja, vart har jag varit idag då...om inte ner till Viktväktarna eftersom det är ju torsdag?

Idag pratades det om vätska och vad för någon vätska som är bra och inte. För det första så ska man få i sig två till två och en halv liter vätska per dag. Hmm, hade ni koll på det egentligen? Eh, eftersom jag har varit med där nu ett väldigt bra tag...så har ju jag typ hört detta X antal gånger i alla fall, men i ärlighetens namn så är inte jag en sån som dricker hejdlöst med vätska per dygn.

En medlem frågade: "Räcker det inte om man bara dricker när man är törstig?" Och uppenbarligen så gör det väl inte det, hehe. För sån är nog jag; "Att är jag törstig, då dricker jag...men oftast inte annars!"

Men sen så finns det ju mer än bara vatten att dricka också, för det finns ju vin/snaps/öl. Sen finns det ju även kaffe/te. Och även light-läsker förstås som inte kostar några Pro-Points då.


Nu så kommer det här med vad vågen visade då jag ställde mig på den och den var väldigt snäll idag.

Jag var väl lite nervös eller så innan jag tog sats och hoppade upp på vågen, men som sagt så var den mycket snäll och visade 60,8 kg som då resulterade i -0,8 kg.

Min såkallade "lilla dröm" nu är att komma ner till min MÅLVIKT till nästa vecka och den är ju 60 kg.


Bra jobbat nu då denna veckan Hanna, och se till nu att komma ner till MÅLVIKTEN nästa vecka! 





    

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards