Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Hanna Boman - 17 maj 2014 19:37

Jag tog mig ut till årets Tältkalas i eftermiddags. De har ju kalas i fyra dagar, men först idag så tog jag mig ut och fick vara med om ett väldigt bra tältmöte ihop med barn från Pingstkyrkan.

Denna eftermiddagen så var det Sommarfest och avslutning för årets barn & ungdomsarbete.

Barnkören Joyful sjöng några sånger och så var ju Pastor Harry där också förstås inte att förglömma.

Denna dagen så var det en såkallad Kompis-Talkshow där de hade en del diskussioner om olika saker i Bibeln då förstås och att Jesus är en riktigt bra kompis överallt hela tiden.


Efter tältmötet så var det dax för grillade hamburgare med bröd & dryck. Sen var det kaffe & kaka också. Gott!


Till råga på allt så var det ju ett fantastiskt sommarväder och det ska det ju vara då det är Sommarfest, eller hur? 



TACK alla för en fantastiskt trevlig och go eftermiddag! 



   

Av Hanna Boman - 17 maj 2014 10:01

Nu så har jag ändrat min design på bloggen, för den som jag har haft innan har typ funnits där väldigt länge...så därför blev det till att byta ÄNTLIGEN.

Jag försökte ju även ändra på bloggtiteln, eller i alla fall ändra typsnittet...men kunde inte riktigt bestämma mig för det nu så den får vara kvar ett tag till.


Hehe, hoppas ni gillar min nya design nu...för det gör jag och det är ju det viktigaste! 



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards