Alla inlägg den 15 maj 2014

Av Hanna Boman - 15 maj 2014 22:14

Jahaja, idag så har jag traskat iväg till Viktväktarna eftersom det är ju torsdag. Eh, relativt många idag faktiskt...åtminstone var nog varenda stol upptagen.

Vad pratades det om denna dagen då? Hmm, det pratades om MÅLVIKT och den har ju jag gjort för väldigt längesedan...nu i april var det ett år sedan. Men jag håller den och har lyckats hålla den, snart så har jag varit GULDMEDLEM i ett år och har kunnat hålla det också dessutom...fast EN gång så har jag legat ÖVER "tvåkilosgränsen".


Vad visade den däringa vågen idag då när jag ställde mig på den? Lite attans, men inte så mycket. Nejdå, vågen var relativt snäll...den visade 61,6 kg som resulterade i +0,2 kg. Så det får jag väl vara nöjd med och det är jag också, även om jag hade velat att det skulle vara minus. 




 

Av Hanna Boman - 15 maj 2014 22:00

Hehe, idag så blev det ett snabbt besök in till frissan för att klippa till luggen litegrann. Man märker ju det fortare att den har vuxit när man har glasögon på sig. Ja, åtmistone märker ju jag det i alla fall.


 

Före



 

Efter






    




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards