Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Hanna Boman - 7 maj 2014 23:10

Ikväll så har vi haft en sedvanlig övning med Surpraise och det gick väl relativt bra, men "som vanligt" inte så väldans många som var där...utan sammanlagt var vi väl sisådär åtta stycken i alla fall. Hm, det var ju ett "gäng" i alla fall...fast jag kan ju tycka att det är roligare om det kommer fler till vardera övning varje vecka.

Nu så övar vi till att vi kommer att sjunga på gudstjänsten den 25 maj och det är ju egentligen inte så värst lång tid kvar, eftersom tiden ibland går så grymt fort...eller hur?


Och ja, övningen gick ju bra ändå även om vi inte var så många...!


/Tjingeling

Av Hanna Boman - 7 maj 2014 22:33

Jamen visst, denna eftermiddagen så var jag ner till Arbetsförmedlingen och träffade min nya handläggare där. Alltså jag tycker ju att det är så himla bra att man får reda på i god tid att man helt plötsligt fått en helt ny handläggare där nere. NOT!

I ärlighetens namn så kan ju jag tycka att det är relativt dålig stil av dem, men nu så har jag ju äntligen fått träffa den nya handläggaren och det kändes bra redan från första stund.

Men vad sa hon eller tyckte hon nu att jag ska göra för att hitta en prakrikplats eller ett jobb? Hehe, jodå...hon tyckte att jag själv nu ska försöka hitta olika ställen på där jag skulle kunna tänka mig att vara.

Sen även att kolla lite på Platsbanken då och då, plus att kanske ringa till ställen där jag är intresserad också.

Hehe, jag har ju redan nu en hel del idéer på vad jag skulle kunna tänka mig...men är nog lite feg och vill inte direkt skriva det här än i alla fall.





 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards