Alla inlägg den 15 april 2014

Av Hanna Boman - 15 april 2014 22:38

Hoppsan sa, Viktväktarna idag då det inte är torsdag...hmm! Jodå, visst är det så.

Hehe, anledningen till detta då är ju för att Stina håller stängt på torsdag eftersom det är Skärtorsdag och ska väl till Blåkulla då skulle jag väl tro.

Vad pratades det om denna dagen då? Jomen visst pratades det väl om påsken...eftersom NU så ligger ju den bara så nära hörnet även om vi är inne i påskveckan nu och Stilla veckan.


Mingla dig till framgång med våra 10 tips


1. Njut långsamt

2. Välj mättande mat

3. Är det värt det?

4. Lägg ner besticken

5. Vad serveras?

6. Storleken har betydelse

7. Flytta på dig!

8. Identifiera frestelser

9. Tugga mera (ta ett tuggummi efter maten, då är det lättare att hålla sig ifrån godis och marsipan)

10. Vad är viktigt för dig?


Jahapp, vad vad visade vågen denna veckan då jag ställde mig på den idag då? Alltså den var riktigt snäll och visade 61,3 kg vilket resulterade i att det blev -0,7 kg.

Och även om det nu då "bara" var en halv vecka sedan sist, så är ju jag jättenöjd.

Hmm, i ärlighetens namn så inillade väl jag mig att det skulle vara plus denna gången också...och då hade jag ju inte vara ett dugg nöjd om jag skulle fått betala medlemsavgiften på 130:-.

Så jag är ju verkligen supernöjd, bra jobbat Hanna!






   



Av Hanna Boman - 15 april 2014 22:25

Jojomensan, visst har väl jag varit på "simskolan" idag eftersom det är ju tisdag. Simmade gjorde jag väl en och annan längd i alla fall i den mån det gick. Det var ju inte allt för mycket folk i bassängen idag och kan kanske bero på att det är ju påsklov för barnen nu.

Men jag tycker ändå inte att det är så lätt att simma raka längder och sen typ räkna hur många längder man simmar är då inte lätt, hehe! Men kanske ska försöka göra det en annan gång, varför inte redan nästa vecka då? Aja, nu känns det väl som om jag har "sagt" för mycket...hehe!

Jaa, helt enkelt så får vi väl se vad som tänker göras nästa vecka i badet...sånt man inte vet just nu då.


Men det var ju väldigt skönt att hoppa i plurret denna dag. Förra veckan var badet inställt och veckan dess förinnan så var jag inte heller där, men nu denna gången kändes det riktigt skönt...tjoho!


/Tjingeling









 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards