Alla inlägg den 11 april 2014

Av Hanna Boman - 11 april 2014 23:51

Ja, med denna rubrik så kan man ju undra vad vi har haft för oss denna fredagkväll...hehe!

Det var precis vad som stod på hemsidan www.mariedalskyrkan.se när jag nu gick in där och kikade.

Men det blev så att vi gjorde Musikvideos och blev indelade i tre olika grupper. Hmm, men jag minns tyvärr inte riktigt vad våran grupp "hittade på" eller gjorde för nån film. Men våran rekvisita blev att bygga legogubbar med lite duplolego och dem blev riktigt fina.

En fantastiskt trevlig kväll som avslutades med gofika som denna gången jag var ansvarig för. Hmm, vad sägs om Chokladmuffins & Rosenboms skorpor? Det blev till och med att jag vispade grädde som man kunde ha på muffisarna om man ville och det ville visst alla ha, vilken tur...hehe!


Kristofer höll i kvällens andakt, som nästan var som ett litet Bibelstudium och handlade om de olika symbolerna som gestaltas i Bibeln.


 


 



Av Hanna Boman - 11 april 2014 17:55

Haha, tänk vad många roliga I-landsproblem det finns...eller hur?  

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards