Alla inlägg den 7 april 2014

Av Hanna Boman - 7 april 2014 21:15

Jajemen, tro't eller ej...men jag har varit ute i kyrkan idag på Stickcafé ihop med en massa "gammalt folk". Anledningen till att jag tog mig ut denna gången var väl för att det serverades våfflor, hehe!

Jag hörde det nämnas igår efter gudstjänsten, så därav att jag tog mig ut. Efter att det var färdigätet med våfflorna så var det ju dax att börja sticka, fast jag hade ju inget med mig då bara.

Eeeh, jag inbillade mig väl lite innan där att så värst mycket stickande blir det nog inte...men visst satte de sig för att sticka i alla fall, fast jag "lekte" och hade mig med Lovisa istället, minst lika trevligt.


Denna dagen hade jag väl också kännt mig laddad för att cykla ut, men vädrets makter ville väl inte riktigt denna gången heller. Så nu får jag väl ta mig ut på en lång cykeltur i alla fall och man behöver ju inte tur och retur till kyrkan!

Nejnejnej, jag ska inte ut och cykla nu...men en annan dag då vädret tilltalar betydligt mycket mera! :)



 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards