Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Hanna Boman - 23 mars 2014 20:02

Jajemen, självklart så hann jag ju med en gudstjänst till idag...eftersom vi ute hos oss hade eftermiddsgsgudstjänst.
Ibland så är det skönt med gudstjänst på eftermiddagen. :)
Denna dagen så var det scoutinvigning och en scout blev invigd. Sen så var det även märkesutdelning också till vissa.

Sång & musik var det Inger Jönsson som höll i och sjöng fantastiskt bra! :)

Efter gudstjänsten sen så var det kyrkkaffe, så nu behöver väl inte jag fika på en vecka eller två...hehe! ;)

Av Hanna Boman - 23 mars 2014 19:43

Jaa, det skulle man väl kunna säga. Jag promenerade från Pungstkyrkan och tog en liten paus och satte mig på bänken utanför Café Tre G.
Ett tu tre så kommer det två gamla goda vänner huxflux och skulle bara in där och ta en fika, så jag hängde på lite fint där. :)

Och då fick vi oss en go pratstund också, så det var verkligen jättetrevligt!

TACK för den stunden! :)

Av Hanna Boman - 23 mars 2014 13:31

Vilken fantastiskt fin och rolig gudstjänst. :)
Barnkören Joyful sjöng och sen var det en liten tävling där barnen fick göra charader som hörde våren till förstås, denna fina vårdag. :)

TACK för en fantastiskt fin & go gudstjänst! :)

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards