Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Hanna Boman - 13 mars 2014 22:48

Jajemen, visst har jag varit hos Viktväktarna även denna veckan.
Eh, det är ju min sysselsättning på torsdagarna! ;)
Och vad pratades det om denna gången då?
Jo minsann, det pratades om "Ursäkt eller hinder/Motivation i fokus"
Vad har man för ursäkter till att äta det, eller inte äta?
Ett väldigt och rogivande möte, hehe!
Alla möten är ju förstås bra, men sen så finns det vissa som sticker ut lite extra då...helt klart! :)

Och sen kommer det ju till vad vågen talade om eller visade då jag ställde mig på den.
Eh, jodå...även denna veckan var den snäll mot mig, även om jag då inte ska gå ner mer i vikt. Men så blev det visst denna veckan också, hm!

Vågen stannade ju då på 59,5 kg och blev ju då -0,2 kg.
Hehe, det blev ju till och med så Stina frågade:
"Har inte du firat födelsedag?" ;)

Bra jobbat denna veckan Hanna, eller vad jag nu ska skriva?
Jag får väl se till att äta mera kanske, hehe! :)





 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards