Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Hanna Boman - 2 mars 2014 20:59

Efter gudstjänsten idag så vankades det Sportsöndag, som alltid vid den här tiden varje år.
Då är det som så att man efter gudstjänsten ska ut och sporta på ett eller annat sätt.
Och eftersom det var Tonårsgudstjänst så passade det väl bra att i stort sätt hela tonårsgänget gjorde något tillsammans och det blev brännboll i en liten annan tappning än vad man är van vid.
Jag var dock inte med utan var bara "titterska".
Det såg riktigt roligt ut, för de körde med att kasta "fotboll & tennisboll & freesbee & diskborste".
Sen sprang de baklänges runt banan eller hoppade runt, så nu förstår ni nog att det inte var en tradionell brännboll... ;)
Efter detta evenemang så blev det till att åka hem till Frännes på en riktigt god lunch! :)

Kycklinggryta & ris & sallad. Sen var det kaffe & kaka & godis till efterrätt!

Oups, en matbild blev det ju förstås...men inget på brännbollsutövandet tyvärr! ;)

TACK för en trevlig eftermiddag! :)

Av Hanna Boman - 2 mars 2014 19:46

En fantastiskt fin Tonårsgudstjänst har det varit idag, och jag visste inte ett skvatt om detta alls vad det skulle vara för inslag och annat under gudstjänsten...men det var väl meningen tror jag! :)
Jag och många andra tyckte att det var en helt fantastiskt fin & bra gudstjänst! :)

Nu så kommer det "bara" en massa bilder då... ;)

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards