Alla inlägg den 27 september 2013

Av Hanna Boman - 27 september 2013 23:59

Nu ikväll har vi haft årets höjdpunkt i kyrkan! ;)
MU:s årsmöte.
Sören Lund valdes till ordförande för årsmötet, och Kyra Fiedler till sekreterare.
Sen så gick dagordningen helt enligt planerna som det brukar göra.
Man kan väl säga som så att det var ett riktigt långt möte, fast årsmötena brukar ju vara långa...så det gjorde inte så mycket.
Ett roligt och rogivande årsmöte måste jag ju säga helt klart! :)

Till mat och äta bjöds det på Tacos, som alltid är lika gott...fast jag har ofta eller alltid svårt att få ihop min Tacos på ett bra sätt, hehe!
Antagligen tar jag väl för mycket fyllning tror jag!

TACK för den goda maten ikväll och för ett trevligt årsmöte! :)


Min tallrik med Tacos


Jan tittar på, vadå?

Av Hanna Boman - 27 september 2013 13:13

Igår så var jag inne i Life-butiken och köpte en burk med kapslar som jag ska börja ta efter den här långa Antibiotika-kuren är över som jag hat tagit i fyra månaders tid på grund av Rosfebern som jag hade i somras, men är ju inte riktigt fri från det än eftersom jag fortfarande går på penicillin och det fram till och,med måndag (30/9).
Det kommer kännas riktigt skönt! :)
Fast sen från tisdag så får jag ju ta en annan kur med tabletter för att återfå bakteriefloran i tarmen igen efter en så pass lång Antibiotika-kur.
I burken med Probiotika är det 60 kapslar och de kommer jag få ta enda fram till den 19 november
Jag börjar med demnu på tisdag 1/10 och då blev jag ordinerad att ta 2 tabletter om dagen de första tio dagarna, sen därefter blir det "bara" en tablett om dagen...fram till den 19 november då som sagt.

Sen därefter så är helt fri från tabletter vilket kommer kännas skönt...fast lite konstigt kanske, hehe!
Nejdå, det kommer kännas skönt minsann! :)

/Tjingeling

Såhär ser dem ut

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards