Alla inlägg den 23 september 2013

Av Hanna Boman - 23 september 2013 21:31

Javisst, vi spelade ju RACK*O & Den försvunna Diamanten och det var verkligen nostalgi för mig till 110%.

Så roligt att spela dessa gamla spelen igen och minnas tillbaka hur det var på den "gamla goda tiden" då man själv vaer barn!

Justja, vi spelade ju även Finns i sjön och det var väl ett av de första kortspelen (med kortlek) som jag lärde mig som liten. Ett väldigt enkelt spel som man inte spelar så jättemycket av nu längre, så därför roligt att spela!



 


   


 

Finns i sjön






Av Hanna Boman - 23 september 2013 19:52

Idag har jag varit nere på Arbetsresursen för att träffa min jobbcoach och handläggaren från Arbetsförmedlingen. Och där skulle även arbetsgivaren vara från Musikugglan, men hon hade fått förhinder.

Fast vi redde mötet bra ändå tycker jag nog, hehe!

Nu så kommer det "förhoppningsvis" bli flera timmar och dagar att jobba, men än vet jag inte när det kommer att träda i kraft. För det var väl lite det som var meningen till att VD:n skulle ha varit med idag?

Så nu kommer jobbcoachen att höra av sig till henne inom de närmaste dagarna och sedan höra av sig till mig igen för att jag också ska få veta.

Det jag vill är ju att jobba mina 75% som jag har rätt till och sedan se så jag orkar det först innan det kommer till en anställning kanske. Men jag är ju minsann INTE den som är den, utan att det ska jag se till att orka med oavsett. Hmm!





 





 


  



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards