Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Hanna Boman - 20 juli 2013 23:43

Eftersom jag var på Olsängsgården hela dagen idag som avslutades med Gospel Night så var ju jag förstås med på detta också. Som vanligt varje år så är det ju så vilket är så roligt att vara med på, eftersom det är verkligen alla sånger/låtar som sjungs då som de har lärt sig under hela lägerveckan.


En riktigt fin och bra gospelgudstjänst som man verkligen bara ville ha mer av (åtminstone ville jag, hehe)




 


   




Självklart så vankades det även denna kvällen grillad korv med bröd & saft, fast jag missade...hehe!



TACK för en fantastisk kväll! 




Av Hanna Boman - 20 juli 2013 22:50

Ojoj, vad tidigt jag fick stiga upp imorse...det var väl sisådäringa klockan halv sju. Jag blev ju hämtad här hemma vid tjugo över åtta för att åka ut till Olsängsgården och vara med på skärgårdslägrets sista dag.

Så vi var där ute strax före klockan nio då det var BIBELSTUDIUM och det var ett så kallat "vandringsstudium" så man fick gå och kolla efter bibeltexter och så. Men jag var inte med på just det, utan satt och pratade lite med Julia uppe på verandan.


Efter det så var det sångövning och sen så var det finalmatch i volleyboll. Hehe, jag minns dock inte vad laget hette som vann. Men därefter så skulle vinnarlaget då spela en match med ledarna och då vann ju förstås ledarna, vilket jag hejade på! GRATTIS ledarna till vinsten!


LUNCH: Skinksallad med dressing & bröd

























Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards