Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Hanna Boman - 16 juli 2013 23:24

Åååh, lyssna på denna som är så fin!

Av Hanna Boman - 16 juli 2013 22:19

Jahaja, ännu en tisdag till viktväktarna för sommartiden infinner sig fortfarande eftersom Stina har ju fortfarande semester.

Men sommartiden kommer att vara så fram till en bit in i augusti i alla fall och då kommer det att bara bli tisdagar då med.

Vad pratades det om idag då? Det handlade om hur man laddar batterierna för hela året! När man har semester då ska det göras en massa saker som att "måla huset" & "måla staket" & en andra massa måsten under semestern, som annars inte blir gjort. Hehe, nu har ju verkligen inte så eftersom jag bor i lägenhet. Men detta var vad det pratades om idag i alla fall.


Sen kommer vi till det roliga då att tala om vad den där "usla" vågen stannade på idag då jag ställde mig på den.

Jaha, jag får väl berätta det då...även om jag inte riktigt vill, hmm! Men jag brukar ju tala om det varje vecka, så varför inte denna veckan?

Jodå, vågen vågade visa sig på 61,5 kg som då resulterade i +0,6 kg.

Detta var väl inte riktigt vad jag hade räknat med denna veckan, men nya tag till nästa vecka då Hanna! 




   

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards