Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Hanna Boman - 12 juli 2013 11:25

I onsdags efter lunch så åkte Maria & Lovisa & Axel & Stina och jag ner till Skåne och Södra Sandby för att hälsa på Johan & Kristina Samuel & Joel.
Det var två hur sköna dagar som helst!
Sist jag var där nere och hälsade på var väl sisådär åtta år sedan, ganska längesen kan man ju säga...hehe! ;)

Igår efter frukost så åkte vi till Malmö museum och det var väldigt roligt för både barn som vuxna helt klart! :)

Innan vi sedan åkte hem tillbaka till Södra Sandby så tog vi oss till ett café och åt varsin mjukglass. Årets första mjukglass för min del och det var mumsfilibaba!


Jodå, nu kommer det lite bilder också självklart.

* Matbild från onsdagskvällen då vi åt grillat, sååå gott
* Sen så en del bilder från museet igår

TACK för två fantastiskt trevliga dagar!

/Kram

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards