Alla inlägg den 29 maj 2013

Av Hanna Boman - 29 maj 2013 22:43

Även denna kväll så har det varit körövning i kyrkan och övade väl den här gången till taket lyfte tror jag. Ännu en ny körmedlem som var där.

Vi övade in fem sånger som ska sjungas på söndagens gudstjänst & SOMMARFEST, vilket kommer bli roligt eftersom barnkören kommer ju göra musikalen Blommor & skratt!

Så vi i Surpraise kommer också att göra en lite repetuar under gudstjänsten och det kommer bli riktigt roligt.

Hm, jag som dessvärre inte har varit med på någon uppsjungning den här terminen. Men nu kommer det ju då äntligen att bli av som sagt! 


/Kram & Godnatt










 

Av Hanna Boman - 29 maj 2013 22:15

Jajemen, visst har det varit bad för mig även den här onsdagen! Och idag var den ordinarie sjukgymnasten på plats, så då fick jag minsann jobba med programmet. Inget latmansgöra här inte då hon är i farten, hehe! 

Inte heller så värst många i bassängen denna gången heller, så då fungerar det lättare med att göra övningarna också.

Nu var ju detta den sista gången också innan ett väldigt långt sommaruppehåll, så då var det väl bra att jag körde programmet fullt ut idag?

Hehe, efter det sen så slängde jag ju på mig en Wett-väst och flöt omkring de sista tjugo minutrarna eller nåt i alla fall. Fast jag tror nog att jag fick på mig en lite fel sorts Wett-väst idag, för det kändes inte riktigt som det brukar kännas.


Skönt var det ju även denna gång att bada då, och nu är det SOMMARLOV därifrån!



/Tjingeling










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards