Alla inlägg den 22 maj 2013

Av Hanna Boman - 22 maj 2013 22:31

Jajemen, även en kväll i körövningens tecken...vilket jag tycker är riktigt roligt! Nu över vi ju "järnet" för SOMMARFESTEN som kommer att gå av stapeln den 2 juni där barnkören kommer att framföra en musikal och sedan så blir det då att vi i Surpraise ska sjunga några gånger också.

Jamen detta skrev ju jag om redan förra veckan va, så varför göra det nu igen? Ja, det kan man ju undra...hehe!

Ytterligare några nya körmedlemmar denna kväll, och det gör ju att det blir betydligt roligare att sjunga också.


Fast kanske inte riktigt för min stackars onda hals igen då, men till nästa helg ska den vara som bortblåst igen hoppas jag!


/Kram & Godnatt


Av Hanna Boman - 22 maj 2013 22:18

Jamen visst, det är ju onsdag och då har ju jag varit och badat. Vilket var riktigt skönt denna gången, men jag är ju typ heltiokig i att ha Wett-väst på mig för det är bara så skönt att flyta omkring.

Sen var det inte så jättemånga badande i bassängen idag heller, så då blev det inte så väldans många kollisioner.

Hehe, nejdå...det blev inte någon kollison med någon idag.

Och nu är det bara en omgång bad kvar innan sommaruppehållet!

Skönt var det att bada idag i alla fall, yes!


/Tjingeling


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards