Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Hanna Boman - 19 maj 2013 22:40

Den här helgen så har scouterna varit på hajk ute på Stora Hammar.
Vilken tur med vädret de har haft, förutom idag då.
De hade bjudit ut oss dit på lite kyrklunch som bestod av Kolbulle, vilket var riktigt gott ihop med lingonsylt & honung till.
Detta var typ sån där mat som skogshuggare kan tänkas tillreda.
Men gott var det! :)


TACK scouterna för en fin och god kyrklunch!

Av Hanna Boman - 19 maj 2013 09:03

Igårkväll så var det ju då Eurovison och jag såg det helt alena, ingen som ville komma hem till mig!

Nej då, så var det inte riktigt...jag hade inte bjudit hem någon heller. Så därför blev det så och det funkade ju bra ändå. Det är ju bara så att jag har ganska lätt för att somna typ om jag sitter själv och inte är riktigt med.

Men jag fattade ju ändå att Danmark vann hela Eurovision i alla fall och den var väl helt okej och kul att verkligen alla Nordens länder var med och tävlade.



 

Emmelie de Forest

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards