Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Hanna Boman - 15 maj 2013 23:54

Jomen visst, jag har ju hunnit med att var med och sångöva också ikväll. Kom ut till kyrkan lite före min tid idag, var där innan barnkören och det funkade ju alla tiders. Jag hade lite smörgås och så med mig för att kunna överleva en körövning, hehe!

Körövningen gick riktigt bra och var roligt ikväll! Jag som brukar vara trött och sådär var och varanan vecka för att jag har varit och badat innan kände mig inte alls trött denna kväll, vilket kändes riktigt skönt!

Nu övade vi sånger till Sommarfesten som går av stapeln den 2 juni och då kommer bland annat barnkören göra en musikal och så ska vi i Surpraise sjunga några sånger också.

Hmm, jag ska bara leta fram sångerna på Spotify, så de fastnar i mitt huvud också med tiden. Fast på bussresan hem så satt jag faktiskt och nynnade på en av sångerna vi sjöng nu ikväll (i huvudet och INTE att jag nynnade dem högt...kanske ska tilläggas också). Haha!


/Kram & Godnatt 

Av Hanna Boman - 15 maj 2013 23:37

Jajemen, idag har jag varit och badat igen. Det var ju bara det att när alla hade kommit i bassängen vid tretiden, så fanns det ingen personal ifrån Habiliteringen. Han som är ansvarig för bassängen och badet i övrigt frågade om vi hade några regler hur det är om vi t ex får gå i bassängen utan att någon personal har kommit och det visste väl ingen, hmm!

Men sedan när uret visade kvart över tre så kommer den ansvarige för dagens bad för oss då. Sen kunde man väl andas ut då och även han som var kvar lite om ifall att. Varken han eller någon annan hade hört något innan. Men allt blev ju i sin ordning sen, hehe




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Badet i övrigt gick väl i stort sätt bra, eller? Jodå, det var ganska så många badare idag och då kan väl jag tycka att det är lite småjobbigt att simma eller göra något annat utan att man krocka med en och annan både här och där.

Idag så flöt jag omkring med "min" Wett-väst som jag bara tycker är så skönt och avkopplande. Och när man ligger och flyter omkring på rygg då är det svårt se sig omkring för att inte krocka, så där av anledningen till att det är lite halvsvårt att kollidera med folk här & där, hehe!


Nähä, nu har jag nog gnällt lite med...men sådan är väl jag ibland!






/Tjingeling










 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards