Alla inlägg den 11 maj 2013

Av Hanna Boman - 11 maj 2013 21:09

Yesbox, nu kan jag ÄNTLIGEN igen lägga in Youtube-klipp i min blogg. Efter att den nya datorn kom in i min ägo så har jag verkligen haft jättesvårt att få in youtube-klipp som jag gjorde tidigare. Och nu här ikväll så bara testade jag lite och nu har jag då fått kläm på det igen hur man gör!


Så akta er nu, här kommer det säkert att komma många Youtube-klipp, och så många så ni kommer kanske drukna i dem...hehe! Nejdå, så illa ska det inte gå.

Men nu vet ni att jag kommer lägga in ett och annat youtube-klipp när som helst!



 


/Tjingeling  



Av Hanna Boman - 11 maj 2013 17:39

Oups, vi hade ju Tonår i vanlig orning igårkväll...men har visst missat att uppdatera om detta. Kände inte så värst stort sug efter det igårkväll då jag kom hem och sen har det inte blivit av tidigare idag heller. Hmm, men nu ska dert bli av i alla fall.

På programmet igår så stod det Filmmakarkväll och då innebar det att vi skulle leta upp en bra bibeltext occ utgå ifrån den. Bibeltext förresten, det var ju en bibeltext från Jona 5:4.

Jona lämnade staden och slog sig ner öster om den. Där byggde han sig en hydda, så att han satt i skugga medan han väntade på att få se hur det skulle gå med staden".



 


Det tog ju verkligen hela kvällen att fixa klart det här och få det klart, men roligt hade vi i alla fall!

I mellanakten så blev det lite fika i form av kladdkaka & glass & saft!


Det var inte så värst många av ungdomarna där igår utan det var väl fyra stycken och två ledare, ganska så bra fördelat...eller hur?





Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards