Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Hanna Boman - 4 maj 2013 23:15

Lite senare under dagen så tog vi oss bort till Eivor & Martin för att träffa dem en stund också. Henrik är ju bara "hemma" nu över helgen, och åker tillbaka till Stockholm imorgon igen.

Så där blev det lite eftermiddagsfika, med både kakor & bullar och sjölvklart kaffe till förstås.


   


TACK för en trevlig stund idag!


 

Av Hanna Boman - 4 maj 2013 23:03

Idag så åkte Henrik & jag ut till Mormor för att äta lite lunch/middag. Mamma var där ute redan, hade tagit en tidigare buss ut bara.

Så denna dag blev det hemgjorda KROPPKAKOR som Mormor själ har gjort. Mums vad gott det var alltså, längesedan jag verkligen åt hemgjorda kroppkakor.

Och när man blir bjuden på mat hemma hos mormor, då är det alltid så att det även blir efterrätt, även så den här gången förstås.

Glass & hallonsås, inte heller det var fy skam...utan riktigt gott!


 

Kroppkakor


 

Glass & hallonsås



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards