Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Hanna Boman - 2 maj 2013 21:27

Jodå, visst är jag väl sjuk. Eftersom jag har ju dragit på mig ett VIRUS nu. Grymt ont i halsen har jag haft nu fram och tillbaka sedan i lördagsmorse.

Självklart så tänkte ju jag själv i mitt stilla sinne att "nu måste ju detta vara någonting mera än 'bara' ont i halsen!"

I tisdags så började även mina ögon kladda och klibba. Inte ett dugg roligt alls, får jag ju lov att säga!

Röd dag igår vilket innebär att ingen vårdcentral var öppen ju, så jag var väl i horisontalläge där i stort sätt hela dagen.

Och sedan idag tog jag mitt förnuft till fånga och gick till vårdcentralen. Så där konstaterades det att jag "bara" har dragit på mig ett VIRUS och då får man ju ingen antibiotika, men blev donerad att köpa en receptfri ögonsalva "Noviform".


/Tjingling



 




Av Hanna Boman - 2 maj 2013 20:42

Jodå, visst har väl jag varit nere hos viktväktarna denna dag, då det är torsdag. Vad pratades det om den här gången då? Det pratades om att "bli matmedveten, så blir du en vinnarskalle".

Med andra ord så ska man hela tiden tänka på vad man äter och stoppar i munnen.

Hmm, vad ska jag personligen säga om detta då? Jomen visst, tänker jag väl oftast i alla fall vad jag stoppar i min mun...eller? Nja, där sa jag ju kanske lite för mycket.


Och så kommer vi till det här med vad vågen visade idag då jag ställde mig på den. Oups, "det var ett rackans ras!" Jepp, så sa Stina i alla fall!

Vågen visade denna veckan då 59,3 kg som då blev -1,1 kg. Nu är det ju som såhär att jag ska ju inte tappa så pass mycket i vikt längre, eftersom jag har ju nått min MÅLVIKT som var 60 kg.

Fast och andra sidan så vet jag ju anledningen till detta raset denna veckan, men kommer att hålla det för mig själv och INTE tala om det här.


Sisådär bra jobbat denna veckan då Hanna!



 


    

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards