Alla inlägg den 20 april 2013

Av Hanna Boman - 20 april 2013 23:06

~~Idag efter bibelfrukosten i kyrkan så träffades jag och Maria utanför äldreboendet Af Klint för att hälsa på en farbror från församlingen som fyller 93 år imorgon.

Så dit var vi med en blomma & lite choklad, och han blev så glad!~~


Sedan så promenixade vi bort mot Nya Skafferiet för att äta lite Pajbuffé till lunch som verkligen var riktigt gott.

Mmm, jag gillar verkligen pajer av alla dess slag och deras pajer är så fantastiskt goda ihop med allt annat som

pastasallad & ostar & oliver & bröd & sallader.




TACK för idag Maria!


   

Av Hanna Boman - 20 april 2013 12:21

Idag har vi haft bibelfrukost ute i kyrkan. Och denna gången handlade det om Romarbrevet och dess betydelse. Eeeh, man skulle ju visst ha läst Romarbrevet innan man kom dit idag. Men hade jag gjort det då, eller?

Svaret på den frågan är ju självklart: Nej! Jag hade tänkt och göra det, fast sedan så blev det ju aldrig av. Men nu känner jag att det kommer bli lättare att läsa igenom den, när man har fått lite mer inblick i vad det står i denna bok!


Vad innehöll frukosten idag då? Jovisst, den innehöll; ägghalvor & sill & smörgås & goa pålägg & cornflakes & mjölk & färskpressad apelsinjuice.

Med andra ord en hel massa gott att äta till frukost tillsammans med andra denna lördag, mums!



TACK för att bra & intressant bibelstudium, som nu då kanske kommer få mig till att läsa Romarbrevet!













 












 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards