Alla inlägg den 8 april 2013

Av Hanna Boman - 8 april 2013 21:12

Yes, nu har det varit lite lugnt för mig med mitt bloggande över en hel helg. Men det har ju faktiskt sina förklaringar!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~

Det har varit turné på hög nivå denna helgen. I fredagskväll var vi först i Lorensbergskyrkan i Kalmar och hade våran första konsert ihop mer Samuel Ljungblahd & Bodekull Gospel Jazz Orchestra & Anna Weister-Andersson!

Klockan 20 entrade vi scenen och satte igång och det var riktigt roligt, underbart!


I lördags så åkte vi enda upp till Vetlanda och Pingstkyrkan där och hade samma konsert där med samma folk och så.


 

Bodekull Gospel Jazz Orchestra

soundcheckar i Vetlanda


Och så i söndagskväll, igår alltså då gjorde vi den tredje och sista konserten  på hemmaplan i Pingstkyrkan Karlskrona! Den sista konserten så kan man ju säga att vi shakade loss totalt och det var riktigt roligt att verkligen få vara på hemmaplan den sista kvällen.



Här kommer lite bilder, fast de är framgooglade...för att kameran blev inte

utlånad av någon alls under hela helgen. Det är ju inte så himla lätt

och låna ut ens kamera till någon man inte känner, hehe!


 

Samuel Ljungblahd


Anna Weister-Andersson  


 

Här är alla från konserten Pingstkyrkan i Karlskrona



Måste bara säga eller skriva en sak till här;

Att den här fantastiska helgen kommer ju jag leva på hur länge som helst, helt klart!  



/Kram



Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards