Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Hanna Boman - 26 februari 2013 22:37

  Återigen en Cafékväll i budordets tecken, det är ju vårat tema för cafékvällarna nu. Vi har aldrig haft något slags tema för cafékvällarna tidigare genom åren. Och denna kvällen var budordet "Du ska inte stjäla"!

Så då hade vi farbror Polisen hos oss som talade om olika sorters brott och snatterier. Lite sånt pratades det om och även villainbrott och att det även finns lägenhetsinbrott.


Sen när det är Cafékväll så ska det ju även vara lite gott att förtära också. Så det var pizzabullar & smörgås & pålägg & the & kaffe & läsk & snacks och mycket annat gott!


 




Av Hanna Boman - 26 februari 2013 16:23

Men ojdå, det är ju för sjutton bara tisdag idag och jag har redan varit hos viktväktarna. Kanske kan vara så att jag inte kan på torsdag, eller är osäker på om jag hinner dit.

Så därför fick det bli lunchklassen idag istället.

Denna gången pratades det om veckobonusen och hur man fördelar den under veckan på bästa sätt. Sen behöver man ju inte alls plocka av veckobonusen någonting, fast man går ju ändå ner i vikt oavsett hur man gör.

Hmm, och jag har ju klarat av att gå ner i vikt utan att följa den där checklistan en enda gång. Nu ska kag väl inte säga att alla kanske klarar av att gå ner i vikt utan att följa checklistan...fast jag har gjort det, och visst är det upp och nedgångar i vikten vecka efter vecka. Men jag tänker ju mycket på vad jag stoppar i min mun och det är väl det som har gjort det kanske.


Nu kommer frågan här; Vad visade vågen idag då, när jag ställde mig på den? Jag är ju i alla fall nöjd denna veckan eftersom jag kände på mig att; "Det är nog säkert ett plus denna veckan också!"

Men så var visst inte fallet, utan vågen var riktigt snäll idag. 59,8 kg vilket visade att det var -0,4 kg.


Så riktigt bra jobbat denna halva veckan Hanna!  



 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards