Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Hanna Boman - 10 januari 2013 21:50

Usch & fy & piss & bläää för besöket hos viktväktarna ikväll! Jag blir ju helt enkelt riktigt less på mig själv nu.

Med andra ord så känner jag ingen motivation till detta inlägget alls idag, men ändå så sitter jag här och skriver. Hmm! 

Idag var det väldigt fullt av både nya och gamla medlemmar (nytt år och nyårlöften kanske, hehe!)

Kvällens möte handlade om att sätta upp mål med sin viktminskning. Så då fick vi sätta oss två och två för att prata om vad man hade för olika mål med sin viktminskning. Mitt mål är väl kanske att börja fokusera på den där mättande maten, så man "slipper" räkna sina dagliga ProPoints och inte skriva upp vad det är man äter.

Då är det ju som så att jag måste ju kolla och lära mig vad som är mättande mat. Fast jag tror nog ändå på att det kan vara bra och räkna med ibland (fast jag aldrig någonsin har gjort det, hmm...lite ibland fast inte jämnt)! 


Sisådärja, då kommer vi till det här med vad den "usla" vågen visade när jag ställde mig på den. Åååh, jag börjar snart tro att det är ett litet fel på vågen...äsch, så är det ju inte!

Men när jag klev upp på vågen så visade den hela 61,6 kg och det blev ju då +0,7 kg!


Nepp, detta var ju verkligen inte alls bra denna veckan heller Hanna...skärpning! 


 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards