Alla inlägg den 6 december 2012

Av Hanna Boman - 6 december 2012 23:51

Jajemen, nu är det riktigt nära Julkonsertshelgen. Ikväll har vi då haft soundchek och det gick ju bra, var riktigt roligt!

Nu sitter ju verkligen alla sångerna och det känns bra. Jag satt fakstiskt med noterna & Spotify en stund igår för att traggla med texterna.

Men varför gjorde jag det egentligen, för jag märkte ju på det viset att jag nu kan dem? Med andra ord så satt jag inte så värst länge med detta så, hehe! Vilket känns skönt!


 













 

Av Hanna Boman - 6 december 2012 23:20

Idag har det varit en tur ner till vikväktarna. Denna veckans möte handlade om "att fixa sanbbmat" och det kan ju vara bra nu innan jul kanske. För då har man ju så mycket annat och göra.

Och då kan man ju förbereda mat och kanske göra storkok för att frysa in, eller att man gör i ordning och förbereder maten lite halvdant och sedan slutföra det till den dagen man ska äta det.


Jaha, och nu kommer vi till det här med vad vågen visade idag när jag ställde mig på den. Eeeh, vill nin veta? Jomen det tror jag väl att ni vill och här kommer resultatet då.

Ett stort minus denna veckan också ju. Alltså vågen visade: 60,3 kg och då blev det -0,8 kg.

Kanonbra jobbat även denna veckan också Hanna!


 

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards