Alla inlägg den 3 december 2012

Av Hanna Boman - 3 december 2012 21:52

Ikväll har det varit övning till helgens julkonserter. Nu fick även orkestern vara med och öva med oss också, och det gick bra.

Det känns så himla bra nu tycker jag när alla sångerna sitter, eller ja nästan i alla fall. Nu kommer jag att en dag sitta med noterna & Spotify så de sedan kommer sitta som en smäck.

Hmm, man kan ju undra lite på vad jag gör om dagarna. Vissst jag lyssnar på låtarna via Spotify, men sen de däringa noterna har liksom inte hamnat där i min närvaro. Fast nu ska jag bannemig göra det, när det är den absolut sista veckan innan.

Men det kommer bli så roligt att vara med på dessa Julkonserterna, när det är först gången för mig dessutom.


/Tjingeling



Av Hanna Boman - 3 december 2012 17:02

En liten tripp ner till Hårfixarna har jag hunnit med idag också, så jag blir fin till jul. Ja, både till jul och de tre stundande julkonserterna som är till helgen.




   

Före


   

Efter



TACK Frida för att du är så duktig, jag är supernöjd! 





 




Av Hanna Boman - 3 december 2012 11:58

Ojoj, imorse var jag ute på Blodcentralen och lämnade blod återigen. Det var ju förstås i somras som jag gjorde det senast, så nu var det väl dax igen då. Egentligen för tre veckor sedan, men då blev jag lite sjuk.

Men nu är det gjort och det funkade ju bra. Mitt Hb-värde var den här gången på 131. Inte illa alls, men de där järntabletterna tar ett tag innan kroppen vänjer sig vid dem (så har de sagt innan i alla fall och det får man ju tro på då när det är kunnig personal som säger det).

Som plåster på såren fick jag faktiskt min femte Rörstrands-mugg till samlingen, jag som trodde att det "bara" var fyra stycken i varje färg, men ack så fel jag hade...hehe!

Jag fick även en almanacka för 2013 och en isskrapa.






 


  


   



   







Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards