Alla inlägg den 15 september 2012

Av Hanna Boman - 15 september 2012 13:24

Usch ja, vad jag blev besviken på mig själv idag. Jag skulle eller hade tänkt ta mig på LP-stiftelsens Loppis ute på Tennvägen. I min tanke skulle jag ju ta bussen från stan klockan tjugo i elva. Och vad gör jag om INTE missar den "usla" bussen.

Åååh, fast visst...jag var ju verkligen sen med att ta mig hemifrån också för att hinna med den. Så när jag var på väg nerför backen vid Kronan så ser jag att det rullar ut.

När jag kom ner till busshållplatsen sen så ringde jag till Louise som hade lovat att hämta mig vid bussen. Väntade på nästa buss då som skulle gå tio över elva. Men det skulle ha blivit lite snärjigt, eftersom hon sedan skulle vidare klockan tolv. Så då fick jag ju skippa det hela istället, himla typiskt kan jag ju säga.

Piss och pannkaka!

Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards