Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Hanna Boman - 7 augusti 2012 23:19

Ikväll har det varit körövning inför Sailet på lördagkväll i Sailkyrkan.

Ojoj, vad roligt det var att träffas och få sjunga igen efter en hel vår och sommar! En del sånger var det väl somjag inte har hört innan eftersom jag började ju nu efter nyåret. Men det får väl gå som det går helt enkelt, hehe!

Med andra ord så kommer det gå alldeles utmärkt, för det har jag bestämt! Vi kommer sjunga åtta sånger på lördagkväll klockan 18.

Första gången som jag är med och sjunger i den kören under Sailet, vilket kommer bli riktigt roligt.

Jag har varit med som åhörare de senaste åren och nu är jag med själv också!


Alltså på lördag klockan 18 i Sailkyrkan, ni kommer väl dit?


/Tjingeling

Av Hanna Boman - 7 augusti 2012 11:31

I början av sommaren när jag skulle baka så gick min gamla elvisp sönder, eller INTE helt sönder för maskinen i sig funkar väl fortfarande. Utan visparna lossnade ur sitt fäste så jag har inte vågat använda den sedan dess.

Men nu i söndags traskade så jag upp till Åhléns och köpte mig en ny elvisp och det är med turbo i sig, så det kommer väl gå fort nu att svänga ihop en smet.

Så nu kan här bakas igen, skönt!

Kan ju säga det att jag hade aldrig klarat mig utan elvisp till jul och önskat mig en i julklapp, hehe!

Hm, nu hade jag ju fortfarande lite födelsedagspengar kvar i plånboken och då använde jag de pengarna, så himla bra!


 


Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards