Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Hanna Boman - 21 juli 2012 23:17

Ikväll har det varit en fantastiskt härlig kväll ute på Olsängsgården i Tältkyrkan med Gospel Night!

Eftersom jag har varit där ute "nästan" hela veckan...åtminstone två heldagar så kan jag en del av sångerna nu. Det är så roligt att hänga med och sjunga när an kan sångerna.

Mötesledare för kvällen var Malin Övrell och kvällens predikant var Frida Blomberg. Hon predikade om hur det är att gå över relingen och bli en kristen. TACK Frida för att du är så duktig på att predika, jag gillar det!  

Sen var Dan-Inge Olsson ansvarig för de unisona sångerna.

Kan ju säga det med att det var ett underbart härligt ös för kvällen, tack för en fantastiskt go & glad kväll allesammans!


Efteråt sen så serverades det korv med bröd...ketchup & senap & bostongurka som såldes för en billig peng.... 20 kr. Gott!


 

Predikant: Frida Blomberg

 

Hela lägerkören i Tältkyrkan




Presentation


Hej!
Jag heter Hanna och bor i centrala Karlskrona. Hoppas att ni kommer att få en trevlig läsning i min blogg, VÄLKOMNA!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards